Hockeysportshop na Facebooku

Novinky e-mailem

Reklamační řád

 

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží, zakoupeného v internetovém obchodě www.hockeysportshop.cz

 

1. Reklamační řád se řídí těmito podmínkami:

  1. na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta v délce trvání 24 měsíců, pokud je tomu jinak, vyplývá tato skutečnost ze záručního listu, který je součástí dodávky zboží
  2. záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží odběratelem
  3. záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které souvisí s jeho funkčností, užitými a estetickými vlastnostmi
  4. záruka se nevztahuje na vady výrobku způsobené chybným provozem, neodborným zacházením či vnějšími událostmi
  5. odběratel je povinen dodané zboží prohlédnout a o zjištěných vadách písemně informovat dodavatele a to v lhůtě do tří dnů od převzetí zásilky
  6. v písemné zprávě musí odběratel uvést zjištěné závady a způsob jakým se projevují
  7. oprávněnost reklamace posuzuje vždy přímo výrobce konkrétního produktu či jeho přímý distributor v ČR
  8. k reklamaci je nutné přiložit kopii faktury a doklad o zaplacení zboží
  9. dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce od uplatnění reklamace pokud nebude stanoveno jinak

 

Při uznání reklamačního nároku je možné:

  1. výrobek vyměnit za nový, nezávadný kus
  2. poskytnout na závadný výrobek slevu a odběrateli jej ponechat
  3. výrobek opravit na náklady dodavatele
  4. vrátit odběrateli již zaplacené peníze v plné výši

Veškeré reklamace je nutné uplatňovat buď písemnou formou – zasláním reklamace na adresu hlavní prodejny: Hockey sport shop s.r.o., zimní stadion Kobra, Mikuleckého 1584/1, 147 00, Praha 4 nebo v elektronické formě na e-mailovou adresu:info@hockeysportshop.cz

 

2. Vrácení a výměna zboží

Odběratel má podle zákona (§ 52 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů) právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Dále k vrácení či výměně zboží dochází například v případech, kdy odběratel neodhadl správnou velikost, nevyhovuje mu barevná kombinace zaslaného výrobku či nastal podobný omyl. Celý proces se řeší individuálně podle situace, záleží na domluvě dodavatele s odběratelem a s řešením musí souhlasit obě strany. Po navrácení zboží dodavateli obdrží odběratel zpět zaplacené peníze, nebo nový výrobek s vyhovujícími parametry.

 

Při procesu vrácení či výměny zboží musí být dodrženy následující podmínky:

  1. zboží nesmí být použito
  2. zboží musí být navráceno v původním obalu
  3. ke zboží musí být přiložena kopie zasílané faktury
  4. zboží musí být zasláno jako obyčejný balík, dobírkový balík dodavatel nepřijme
  5. nelze vracet zboží, které bylo upraveno podle přání odběratele (speciální design masky, betony s vyšitou jmenovkou apod.)